Slappdag numero 1.

God eftermiddag.

Idag har jag varit uppe på Maxi o handlat en massa mat. Det ekade i kylskåpet imorse när jag kikade in, mjölken var den sista som rymde. *hoho* Undra vem som ätit upp vår mat? Eller att det är så att vi inte handlat på typ 2 veckor kanske? Aja, nu är det välfyllt igen. Men gud så tråkigt det var att handla idag... Brukar älska att storhandla, snabbmakaroner är lika kul att köpa som skor. Konstigt, nästan roligare att köpa snabbmakaroner. Kanske för att man vet exakt vad man ska köpa och slipper springa in o ut i 15 affärer och ändå inte hittat några skor?

Kom o tänka på Jenny nu, hon ringde innan. Hade väl provat en 500 klänningar men tydligen så var det inte en enda som föll henne i smaken. Varför är det alltid så när man MÅSTE köpa ngt? Så hon kommer stampa in i en svart sopsäck och gummistövlar på bröllopet. Ser fram emot det. Kanske tar blickarna ifrån mig när jag vaggar in. Jävla dumma skor jag köpte.. Åååh, suck!

Aja. I övrigt då? Sitter i min underbara soffa och väntar på att kl ska bli 15 så jag kan börja skala potatis. Kul? nej inte speciellt... Skalade potatis igår oxå. Dock blev dom till mos.

Senare ikväll så ska vi vara barnvakter åt Edwin. Det ska bli kul! Hoppas att han är full med energi. Kan behövas här framåt kvällen. Annars hamnar man i soffan med halvstänga ögon och väntar på att gå och sova. Ja, sicket givande liv man har ibland...

Just fan. Måste ringa 2 überviktiga samtal sedan oxå. Ett till min frisör, måste ändra tid för provuppsättningen. Måste även ringa och boka tid för att få mina naglar fixade. Och så måste jag dubbelkolla med Sandra så att jag gav henne info ang nästa fredag. Hmm... Gör det imorgon. Är ju så mycket oviktigt skit på TV som ska stirras på. Älskar eftermiddagsrepriser. *Gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0