Mitt liv passerade revyyyyy!

Allting har börjat bra idag. Kunde kompa 2 timmar på jobbet idag, vilket gjorde att jag slutade 16:00 istället för 18:00. Och imorgon kompar jag 4 timmar. Vilket resulterar i att jag är HELT ledig imorgon. Så skönt! Allt jobb lönar sig till sist. :)
MEN nu till det fruktansvärda. Idag när jag & Marcus kom hem ifrån jobbet så samlade jag som vanligt ihop posten för att kolla på den senare, efter jacka och skor är av.
Då ser jag något hemskt och paniken börjar växa. Ett brev ifrån KRONOFOGDEN. HJÄLP!! Ser mig själv i lyxfällan, och Mathias skällande på mig på sitt föräldrasätt. Ropar på Marcus, o sedan kollar jag ner för att se om det är till mig eller Marcus brevet är. MEN då händer något fantastiskt. Brevet hade kommit fel. Det är inte JAG eller MARCUS som kommer dyka upp i lyxfällan. Det är en granne! Ååh, så jävla underbart. Och det känns som jag fått en ny chans att leva. :D Stackars granne dock. Men fan så skönt det kändes. Jag vill då inte ha några anmärkningar. Vill inte ens få brev ifrån inkasso. Usch o fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0