2 våffeljägare.

Ååh! Nu har jag o min far varit o handlat våffeljärn och div tillbehör. Var ett jävla stimmande uppe på maxi kan jag lova. Vi sprang fram o tbx. Och lättare var det inte att hitta våffeljärn. Slut, slut o slut. Dock fann jag ett tillslut. 200 spänn. Som hittat. Lär bara användas idag ändå. Är EGENTLIGEN inte så überförtjust i denna skapelse. Men strax ska d bli våffelfest på gamla norrvägen 12a. Mamma den tråken skulle fixa några tandfasader så hon fick icke äta. Jaja, slipp då. :P

Borde dansa en snabbvals med dammsugaren oxå. Men orkar jag det? Har faktiskt funderat på detta sedan jag klev upp imorse. Hade lixom bestämt att nej, idag ska jag INTE städa. Det får tas imorgon, eller på lördag... Ni fattar va?

Nehe. Fixa våffelsmet(mix) o duka fram lite kanske. Blev inköp av nya blommor oxå. Kan man låta bli? Nej precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0