Aoootch. ;(

Midsommarhelgen har varit toppen! I fredags var vi hos Jenny, Daniel och kidsen. Riktigt trevligt midsommarfirande må jag säga.

I lördags var vi på evedal o solade o badade och avslutade med grillning på kvällen. Också mycket, mycket trevligt.

Och igår. (Söndag) så var vi i halmstad. Och ja. Vi brände oss. Fiiifan säger jag bara. Min rygg är helt förstörd. Det var rena tortyren att ta en dusch o sedan klä på mig idag. Hade nog helst gått runt utan ngt alls på överkroppen. Men men, ska jobba i em/kväll. Så tycker nog att det passar sig att ha lite kläder då.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha det hade väl varit en syn att se dig gå till jobbet och att jobba utan kläder ;) lovar att det hade blivit stort jubel och en viss vit virkad bikini kunde ju slänga sig i väggen ;) kram

2010-06-28 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0