Mitt namnsdagsbarn!

Hade lixom missat att Marcus har namnsdag idag. Iofs, det är Karl. Och det är ju ett mellannamn så det kanske inte är sååå dödsviktigt att komma ihåg. Men fan ta honom om han missar en av mina!

Prästen var ju här idag oxå. Gick ju bra. Tror jag svarade rätt på alla frågor. :P Hehe, nej men dopet kommer nog att gå snabbt och smidigt. Fick lite konsulation ang mitt fadderskap (som han kallade det). Sedan efter mitt dop ska vi ha uppföljning + snack ang vigseln. HerreGUD. Trodde inte att ett dop var en sådan stor grej... Men där ser man.
Aja, han verkade trevlig och naturlig, inte konstig det minsta. Så honom trivs vi med. Nu lite TV innan mitt namnsdagsbarn ska få sin namnsdagsmassage.

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0