Pommes och piggelin.

Fortfarande sjuk. Men har iaf en underbar pojkvän som pysslar om mig. :) Hoppas på att jag är piggare imorgon. Vill kunna göra något när jag är ledig. Baka, städa, dona och fixa... Avskyr att inte göra någonting flera dagar i rad. (en dag so far). Men ändå. Rastlös. Ååh...
Fick mcdonald's mat innan. Burgare iaf, pommesen åt Marcus upp. Sedan när dom nästan är slut säger han "ska du inte ha dina pommes?" Eh, nej, någon annan åt ju upp dom. (Han tittar på mig med orolig blick). Fan, han är nog inte dresserad... :P
Men fick honom att knata till konsum och inhandla ett helt pkt med piggelin till mig iaf. Har ätit 2st so far. Ska be honom hämta en till nu.

Jag- Älskling, kan du hämta en liiin till mig?
Marcus- En till lin?
Jag- Mmm...
Marcus- Mm...

Bra, lite dresserad är han iaf. Humpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0