Smärtsamt.

Jag och mitt on-and-off-förhållande börjar lida emot sitt slut... Under 6 år har vi haft det såhär. 2 envisar viljor som slagits om att vinna. Gråt, svett och sömnlösa nätter. Ibland har det varit fruktansvärt. Ingen verkar heller riktigt förstått hur illa vi verkligen har det tillsammans.
Vi 2 kan helt enkelt inte leva ihop. Har egentligen vetat om detta sedan första dagen, när de första tecknen kom... Smärta! Ja, det ordet är ganska milt i jämförelse. Ett rent helvete har jag haft ibland. Ett par gånger om året är det som värst. Och just nu är det verkligen ställt på sin spets. Jag har alltid tänkt "men om jag bara håller ut ett par dagar så går det över sedan, jag vet att det blir bättre, vet att vi kan komma överens" Men får nog erkänna... Inatt var droppen. Kunde inte ens gå till jobbet idag... ;( Så imorse 08:00 var det att lyfta luren och ringa det där samtalet som skrämt mig under hela denna tiden. Men jag vet ju, att gör jag inget nu så blir det bara värre.

Så vid kvart i elva har jag tid hos tandläkaren. Nu ska denna förbannade visdomstand bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0