November. Redan?

Jaha, vart tog hösten vägen? Är det bara jag som tycker att den rusade förbi i väldig fart? Snart är det ju jul IGEN. Ååh... Iofs, jag tokälskar julen, det gör jag. Allt mys och pyssel som hör till. Men ändå. Jag vill kunna njuta av alla 4 årstiderna.
Varför är man alltid påväg till nästa grej? Någon som kan förklara det för mig. Skulle gärna önska att det fanns mer tid att stanna upp och bara leva i nuet. *Suck* får ta och göra det. Idag är det måndag. En underbar sådan. Njuter för fullt över att jag inte börjar jobba förrens kl 15 idag. Lovely.

Men ändå. November... Julklappar ska köpas. Iofs, kul att shoppa presenter och julklappar. Jag älskar det. Och glögg, julmust, pyssla med julkort... Planera julen. Ska vi fira hos oss i år eller?
Ah time will tell. Men fort, ja det går det iaf.




Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej! Kollar in din blogg och passar på att önska dig en trevlig vecka! :)



(Lägg gärna till min blogg på bloglovin, om du använder dig av de, vill du så gör jag gärna desamma)

2009-11-02 @ 11:46:04
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0